Wat is mijn werkwijze?

Ons eerste contact

Je kunt mij zowel telefonisch als per email bereiken. Telefonisch ben ik bereikbaar op het telefoonnummer 06 – 46 22 22 78 en via mail op het email adres info@organizingopmaat.nl

Het is ook mogelijk om het contactformulier in te vullen. Dit formulier kun je vinden in het hoofdmenu onder het kopje Contact.

Het kennismakingsgesprek

Nadat we elkaar telefonisch of via email hebben gesproken, kun je besluiten om een kennismakingsgesprek met mij in te plannen.

Je kunt dan het volgende verwachten:

  • Het gesprek vind bij jou thuis plaats en duurt ongeveer een uur.
  • We bespreken wat de knelpunten zijn in je huis, administratie, agenda of kantoor.
  • We bespreken jouw einddoel en welke hulpvraag je hebt.
  • We doen eventueel een rondje door het huis of het kantoor.
  • Ik vertel je waarmee ik je kan helpen en hoe het plan van aanpak eruit kan zien.

De offerte

Indien je naar aanleiding van ons kennismakingsgesprek graag wilt weten wat de kosten zijn voor de werkafspraken die nodig zijn dan kan ik een vrijblijvende offerte voor je maken. Voor mijn uurtarief en interessante Organizing op Maat pakketten verwijs ik naar het tabblad Tarief in het hoofdmenu.

Aan de slag

Besluit je akkoord te gaan met de offerte dan kunnen we vervolgens een werkafspraak inplannen. Onze samenwerking kan uit één of meerdere werkafspraken bestaan.

Een werkafspraak is minimaal 2 en maximaal 3 uur. Tijdens een werkafspraak gaan we samen aan de slag bij jou in huis of op jouw werkplek.

Jij bepaalt het doel van onze werkafspraak en ik begeleid en coach jou om dit doel te behalen. We brengen de probleemgebieden in kaart, bepalen waar we mee gaan starten en wie wat doet tijdens de afspraak.

Er is niet een eenduidig systeem wat voor iedereen werkt. Ik vind het belangrijk dat we een systeem vinden wat voor jou werkt en waarmee je later zelf verder kunt.

Evaluatie

Aan het einde van een werkafspraak evalueren we samen wat er goed is gegaan, wat er nog beter kan, wat er nog moet gebeuren en wat je zelf kunt gaan doen.

Het kan zijn dat je dan nog vragen of twijfels hebt en wilt delen hoe je de samenwerking hebt ervaren.

Je kunt vervolgens besluiten om zelf verder te gaan met opruimen en organiseren of om nog een werkafspraak met mij in te plannen.

Nazorg

Een aantal weken na onze laatste werkafspraak neem ik telefonisch contact met je op voor een afrondend gesprek.