Agenda beheer

Druk, druk, druk

Je komt tijd tekort en er zijn altijd klussen, taken of projecten die uitgevoerd moeten worden.

Je hebt echter teveel op je bord liggen en probeert alle ballen in de lucht te houden wat niet meer lukt.

Door de hoeveelheid taken en de beperkte tijd die er is om ze uit te voeren ervaar je stress, slaap je slecht, zorg je minder goed voor jezelf, ervaar je een schuldgevoel en je energie niveau neemt snel af.

Dit alles werkt verlammend en het gevolg hiervan is uitstelgedrag. Met alle gevolgen van dien. Het kan zelfs leiden tot een burn-out.

 

Is dit herkenbaar voor je?

Wil je weer een overzichtelijke agenda en ernaar toewerken dat de klussen, taken en projecten die er zijn ook echt uitgevoerd kunnen worden op een manier die voor jou echt werkt?

 

Hulp bij het in kaart brengen van de situatie en het signaleren van de knelpunten. We gaan samen vaststellen welke taken je allemaal hebt liggen en gaan onderscheid maken tussen belangrijke en minder belangrijke taken. We kennen prioriteiten toe aan de taken en bepalen hoe jouw ideale dag en weekindeling is.

Wat kan je verwachten?

  • Overzicht krijgen van welke taken je allemaal op je bord hebt
  • Inzicht hebben in hoeverre het totale aantal taken verminderd kan worden (schrappen of delegeren?)
  • Leren prioriteiten toe te kennen aan taken
  • Taken vertalen naar concrete acties
  • Acties inplannen en uitvoeren