Organiseren werkplek

“Als zelfstandig ondernemer wil ik mij bezig houden met datgene wat ik het liefste doe, namelijk mijn vak uitoefenen en bij mijn klanten zijn. Daarom is het des te belangrijker dat mijn werkplek goed opgeruimd en georganiseerd is, mijn administratie en mail op orde is en ik alles snel kan vinden. Bij het organiseren van dit alles heb ik hulp nodig.”

Een fijne werkplek

We gaan je werkplek zo organiseren en inrichten dat deze opgeruimd en overzichtelijk is en blijft.

Alles krijgt een vaste en logische plek waardoor spullen en administratie snel vindbaar zijn. Hierdoor heb je geen ergernissen meer dat spullen en belangrijke documenten niet vindbaar zijn. Dit levert je direct een enorme tijdbesparing op.

We kijken niet alleen naar de inrichting van je werkplek maar ook naar de papieren administratie, digitale administratie, mailbox en inrichting van je computer. Je hebt voortaan een overzicht van wat er is afgehandeld en wat je nog moet doen.

Een georganiseerde werkplek zorgt ervoor dat:

  • Je werkplek gestroomlijnd is volgens een voor jou logische en handige werkplekindeling
  • Je een vaste plek hebt voor spullen en administratie
  • Je inzicht krijgt in een handige structuur om al je documenten overzichtelijk te bewaren
  • Je een duidelijk onderscheid hebt tussen de werk administratie en het bewaar archief
  • Je inzicht hebt in wat voor taken er nog uitgevoerd moeten worden
  • Je ruimte en overzicht hebt op je werkplek wat ervoor zorgt dat je rustiger en pro-actiever kunt werken