Opruimen digitale administratie

“Het overzicht in mijn mailbox ben ik geheel kwijt. Ik krijg zoveel mails binnen per week dat ik niet meer weet wat belangrijk is en wat niet. Het lukt mij zelf niet meer om orde te scheppen in deze chaos en daardoor ben ik bang om belangrijke mails te missen.”

Mailbox

Ben jij het overzicht in jouw mailbox kwijt en stroomt jouw mailbox dagelijks vol met nieuwe mails? Staan er in jouw inbox inmiddels heel veel ongeopende mails? Ben je mails kwijt en mis je nu belangrijke zaken? En weet je niet meer hoe je grip kunt krijgen op je mailbox? Dan kan ik jou helpen!

We gaan samen aan de slag met het opschonen en organiseren van jouw mailbox. Allereerst bekijken we wat de oorzaak is van de overvolle mailbox en maken een plan van aanpak. We gaan stapsgewijs te werk en ik geef je tijdens onze afspraak veel tips en adviezen.

Ik leer jou een systeem waardoor het eenvoudig wordt om voortaan de mailbox overzichtelijk en georganiseerd te houden.

Mappenstructuur

Net als bij de papieren administratie is het ook voor de digitale administratie belangrijk om deze overzichtelijk en georganiseerd te hebben.

We gaan samen aan de slag met een eenvoudig stappenplan om een goede en werkbare mappenstructuur op te zetten in jouw computer, zodat je alles eenvoudig kunt terugvinden en bij kunt houden.