Administratie

Samen jouw administratie opruimen

Hulp bij het administratie ordenen: sorteren, bundelen, afhandelen en archiveren van papieren. We werken samen naar het einddoel toe waarbij je weer een overzichtelijke administratie hebt en alle achterstanden zijn weggewerkt. Bij het administratie ordenen kan ik je helpen met het op orde brengen van zowel de papieren als de digitale administratie. Tijdens het administratie ordenen maar ook daarna krijg je van mij bruikbare tips die het mogelijk maken dat jij zelf de administratie op een voor jou werkbare en succesvolle manier kan bijhouden.

 

Voordelen van een overzichtelijke administratie:

  • Alle documenten zijn uitgezocht en geordend
  • Beter inzicht in je financiĆ«le situatie
  • Rekeningen worden op tijd betaald en geen aanmaningen meer
  • Geen stress vanwege rondslingerende paperassen
  • Niet meer bang zijn dat je iets over het hoofd ziet
  • Een administratie opzetten die bij je past en makkelijk te onderhouden is
  • Informatie over wat je kunt bewaren en wat wanneer weg mag